loading...
دنیای لاغری
محسن یزداتی بازدید : 75 سه شنبه 15 مهر 1399 نظرات (0)


500 articles
چگونه به ورزشکاران جوان آموزش دهیم

بیاموزید که چگونه ورزشکاران را در محدوده سنی 10-12 برای تقویت نیرو از طریق استفاده از تمرینات وزنه برداری ، پیومتریک و کشش تمرین کنید.

بسیاری از شما در اینترنت پدرانی از ورزشکاران جوان هستند که ممکن است علاقه مند باشند فرزندتان را به عنوان یک ورزشکار بهتر تبدیل کند. من قصد دارم در مورد بهترین راه های آموزش کودک صحبت کنم و این بدان معناست که کودکان در سنین 10 تا 12 سالگی قرار دارند. این ورزشکاران خیلی جوان هستند تا بتوانند سنگین وزن خود را شروع کنند اما شما می خواهید آنها را در طول سال فعال نگه دارید.
دو و میدانی در سنین جوانی بیش از پیش رقابتی تر می شود ، بنابراین به ورزشکار خود این فرصت را بدهید که بتواند بهترین باشد. تمرین را سرگرم کنید و ورزشکار شما عاشق آموزش خواهد شد زیرا بسیاری از ما قبلاً عاشق بازی ذوب آهن شده ایم.

ورزشهای مربوط به وزن بدن

کودکان در تمام سنین می تواند انجام تمرینات وزن بدن و بهترین ها را برای یک ورزشکار است از pushups ، یو پی اس کشش ، و نشستن یو پی اس . این تمرینات به ورزشکاران جوان کمک می کند تا یک پایه قدرت ایجاد کنند تا بتوانند با خیال راحت به یک حرفه موفق وزنه برداری تبدیل شوند. من پیشنهاد می کنم برای هر کدام از این مجموعه ها 10 عدد انجام دهید و یک بار هم که خیلی آسان است به آرامی میزان تکرارها یا مقدار مجموعه ها را کم کنید.
این را به یک مسابقه یا یک بازی تبدیل کنید. به ورزشکاری که بیشترین فشار را انجام می دهد ، پاداش دهید. شما باید این نوع تمرینات را سرگرم کننده نگه دارید ، بسیاری از بچه های جوان اهمیتی نمی دهند که چقدر قدرتمند هستند اما رقابتی هستند. این را به سود خود استفاده کن؛ ورزشکاران می خواهند برنده شوند ، بنابراین این یک روش عالی برای سرگرمی تمرین است.

پلومتریک

پلومتریک همچنین از نظر استحکام ساختمان و همچنین انعطاف پذیری عالی است. برای تمرکز روی مهارت های ورزشی مانند تعادل و هماهنگی بین چشم و دست از پلومتریک استفاده کنید. آموزش پرش بهترین روش برای کمک به ورزشکار در ایجاد قدرت و سرعت است ، این درست است که یک ورزشکار در هر سنی است. برخی از تمرینات خوب برای این کار پرش روی جعبه ، پرش چمباتمه ای ، پرش با مانع جانبی یا پرش های جانبی روی جعبه است.
حرکات متمرکز بر اسکوات برای ورزشکاران بسیار مهم است. به این ترتیب می توانید قدرت بدنی پایین تری ایجاد کرده و سرعت و سرعت جانبی را افزایش دهید. اسپرینت همچنین یک مهم در پیشرفت ورزشی است ، در سن کم آنها نیازی به انجام تمرینات استقامتی ندارند. همچنین اسپرینت باعث بهبود عضلات پایین بدن و در عین حال توانایی های ورزشی می شود.
استفاده از توپ دارویی برای پرتاب های مختلف نیز در ایجاد تفریح در هنگام سرگرمی با ورزشکاران بسیار مؤثر است. یک راه این است که یک سینه را با توپ دارو انجام دهید ، یا بدن را پرتاب کنید و سپس سوئیچ کنید. این به هسته و سایر عضلات فوقانی بدن ضربه می زند.

کشش

هنگامی که ورزشکاران جوان هستند ، زمان بسیار خوبی است که به آنها ارزش گرمی و خنک شدن را یاد دهید. این کار را هر بار که به ورزشکاران خود آموزش می دهید فشار دهید و می توانید خطر آسیب دیدگی آنها را در کل حرفه خود کاهش دهید. قبل از هر تمرین یک قدم زدن کوتاه با آنها انجام دهید و فعالیت های دیگری را برای سست شدن بدن آنها انجام دهید. در پایان تمرین اطمینان حاصل کنید که آنها حداقل 15 دقیقه دراز بکشند تا بدن آنها به دستگاه های ورزشی تبدیل شود.
این که آیا شما یک مربی هستید که با تمام تیم خود کار می کنید یا یک والدینی هستید که سعی می کنید فرزندتان را به بهترین شکل ممکن ببرد این روشها بسیار مؤثر خواهد بود. انجام این تمرینات نه تنها برای گذراندن اوقات خود با فرزندتان ، بلکه می تواند به حرفه ورزشی شما کمک کند. نکته اصلی آموزش هر کودک خردسال ، سرگرمی ، سرگرم کردن اوضاع در بازی ها و پاداش دادن به ورزشکار در هنگام بهبود است. کودکان وقت زیادی را صرف تماشای تلویزیون و بازی های ویدئویی می کنند ، بنابراین آنها را از آنجا خارج کنید و آنها را در یک برنامه ورزشی سرگرم کننده قرار دهید تا بتوانند زندگی سالم و طولانی داشته باشند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 176
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 2,522
  • بازدید کلی : 16,851